Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Είμαι ΕΔΩ και είμαι ΠΑΡΩΝ!

Είμαι ΕΔΩ και είμαι ΠΑΡΩΝ! 

Γιατί κυρίες μου και κύριοι ο Δήμος και η πόλη έχουν θέματα που πρέπει να επιλυθούν. 

Γιατί οποίο και αν είναι το αποτέλεσμα στην εκλογική αναμέτρηση της 18ης Μαίου, τα προβλήματα μεχρι τότε, πρέπει να επιλυθούν. 

Μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου τα σχολεία πρέπει να προετοιμαστούν για μια ακόμα Σχολικη χρονιά.
Η πόλη πρέπει να παραμείνει καθαρή και με τάξη.
Ο πολιτισμός και ο Αθλητισμός πρέπει να μεταδοθεί στους πολίτες μας και αυτό το καλοκαίρι.
Η "Πολιτική Προστασια" να μεριμνήσει για ακόμα μια αντιπυρική περίοδο χωρίς σοβαρά συμβάντα, πάντα μεταδίδοντας το αίσθημα της ασφαλείας στους πολίτες με άμεση επέμβαση.
Εγώ παρέμεινα ΕΔΩ.
Δεν ΦΥΓΟΜΑΧΗΣΑ!
Δεν την "έκανα" για να κάνω προεκλογικό αγώνα ...
Ειμαι ΕΔΩ για τους πολίτες της Ραφήνας και του Πικερμίου μέχρι την τελευταία στιγμή της θητείας μου ως Δημοτικος Συμβουλος και Αντιδημαρχος!
Είμαι εδώ, στο πλευρό του Γιώργου Χριστόπουλου, γιατί έκανα σωστή επιλογή και την τηρώ μέχρι το τέλος, χωρίς διλήμματα και εκβιασμούς.
Και θα είμαι εδώ με τους συνυποψήφιους μου για να διεκδικήσουμε ακόμα μια θητεία στην διοίκηση του Δημου Ραφηνας Πικερμιου για να ολοκληρώσουμε το νοικοκύρεμα αυτού του Οργανισμού και να δώσουμε στην πόλη τα έργα και την ώθηση που χρειάζεται για να πάει μπροστά!
Εγώ δεν θα σας απολογηθώ! Θα σας απολογίσω και θα σας δώσω το στίγμα της νέας διοίκησης της ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ!
Παναγιώτης Σπανοπουλος
Αντιδημαρχος
Υποψήφιος Δημοτικος Συμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου